شخصیت شناسی از روی چشم
 
@****زندگی همراه عشق****@+فروشگاه اینترنتی
عشق,زندگی,سلامتی,شادابی,همه در........زندگی همراه عشق!
 
 

دوست دارید بیشتر تنها باشید؟ یا به همه شک دارید و می ترسید همه از شما سوءاستفاده کنند؟ همیشه به دنبال چیزهای دست نیافتی هستید؟


مدام به دنبال چیزهای عجیب و غریب و جدید هستید و عاشق خرید کردنید؟ اگر جواب تان به هرکدام از این سوال ها مثبت است در این مطلب می توانید با ویژگی های شخصیتی خود بیشتر آشنا شوید.


دوست دارید بیشتر تنها باشید؟ یا به همه شک دارید و می ترسید همه از شما سوءاستفاده کنند؟ همیشه به دنبال چیزهای دست نیافتی هستید و به محض این که چیزی را به دست می آورید


دیگر در نظرتان ارزشی ندارد؟ یا مدام به دنبال چیزهای عجیب و غریب و جدید هستید و عاشق خرید کردنید؟ اگر جواب تان به هرکدام از این سوال ها مثبت است در این مطلب می توانید با ویژگی های شخصیتی خود بیشتر آشنا شوید.


البته با خواندن دقیق تیپ های مختلف دوستان خود را نیز بهتر خواهید شناخت و یاد می گیرید چگونه بهترین رفتار را با اطرافیان داشته باشید.


البته بهتر است بدانید اسم هر کدام از تیپ ها به نوعی نشان دهنده طرز تفکر و نگرش آن هاست و در اینجا به هیچ وجه قصد برچسب زدن نداریم بلکه فقط می خواهیم ویژگی های شخصیتی افراد مختلف را نشان دهیم تا شما هم خود را بهتر بشناسید و هم با دیگران بهتر رفتار کنید.

تیپ ۱: کمال گراهاکه همیشه به دنبال بهترین ها و رسیدن به ایده آل ها هستند، در حقیقت برای این آدم ها مهم است که نقش پسر یا دختر خوب را بازی کنند.

تیپ ۲: مهر طلب ها بودند که همیشه به دنبال محبت کردن و بخشیدن به دیگران هستند. آن ها خودشان را فراموش می کنند و فقط برای شان عکس العمل دیگران مهم است، این ها یک جایی از زندگی می فهمند که خود را فراموش کرده اند و فقط زمان خود را صرف دیگران کرده اند.

تیپ ۳: موفقیت طلب ها هستند که فقط می خواهند در زندگی موفق و مطرح باشند، این ها می خواهند، دیده شوند و برای شان مهم ترین چیز در زندگی کار است.

اگر شما جزو هیچ کدام از تیپ های فوق نبودید حتما در تیپ های دیگر از این تیپ شناسی ۹ گانه قرار دارید، در این شماره با ۳ تیپ دیگر آشنا می شوید تا ببنید شما و اطرافیان تان چه ویژگی هایی دارید.

مراجعه به ادامه مطلب

http://up8.iranblog.com/images/dvvwqzv09qusz2n94ss.jpg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 15 / 10 / 1390برچسب:, :: 3:54 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

درباره وبلاگ
من نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم: درعصرهای انتظار، به حوالی بی کسی قدم بگذار ! خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو ! کلبه ی غریبی ام را پیدا کن ، ... ... کناربیدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهای رنگی ام ! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو ! حریر غمش را کنار بزن ! مرا می یابی... :(
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
ابتدا ما را با عنوان زندگی همراه عشق و آدرس 2nyabaeshg.mahtarin.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1268
بازدید دیروز : 1622
بازدید هفته : 19067
بازدید ماه : 18971
بازدید کل : 231010
تعداد مطالب : 928
تعداد نظرات : 462
تعداد آنلاین : 3



نرم افزار دبيرخانه و بايگاني اورانوس نسخه 4 مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds